Artigo Produção Nacional Revisado por pares

Learning Benefits of Self-Controlled Knowledge of Results in 10-Year-Old Children

2008; Taylor & Francis; Volume: 79; Issue: 3 Linguagem: Inglês

10.1080/02701367.2008.10599505

ISSN

2168-3824

Autores

Suzete Chiviacowsky, Gabriele Wulf, Franklin Laroque de Medeiros, Angélica Kaefer, Go Tani,

Tópico(s)

Science Education and Pedagogy

Resumo

Click to increase image sizeClick to decrease image size Additional informationNotes on contributorsSuzete Chiviacowsky This study was supported by PIBIC – CNPq – Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico and BIC – FAPERGS – Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado do Rio Grande do Sul, Brazil. Please address all correspondence concerning this article to Suzete Chiviacowsky, Escola Superior de Educação Física, Universidade Federal de Pelotas, Rua Luís de Camões, 625 – CEP 96055-630, Pelotas – RS – BRAZIL.

Referência(s)