Artigo Acesso aberto Revisado por pares

A INFLUENCIA DO DESEÑO EXTERIOR DO ESTABLECEMENTO COMERCIAL NA “VENDA LIBRE” DA OFICINA DE FARMACIA

2017; University of Santiago de Compostela; Volume: 26; Issue: 2 Linguagem: Espanhol

10.15304/rge.26.2.4332

ISSN

2255-5951

Autores

Fernando Losada Pérez, Santiago Torres Labandeira,

Tópico(s)

Business and Management Studies

Resumo

Os cambios que se produciron no sector das oficinas de farmacia reduciron sensiblementeos ingresos e os beneficios obtidos coa venda de medicamentos con receita. Isto obrigouaos farmacéuticos a cambiar a forma de xestionar o seu negocio, baseada en “despachar”menciñas, para adoptar unha actitude máis activa fundamentada na aplicación dastécnicas de merchandising co obxectivo de incrementar a venda libre (produtos deparafarmacia e especialidades farmacéuticas publicitarias), e depender menos dosmedicamentos con receita.Nesta investigación analízase a importancia que dentro destas técnicas comerciais,desempeña o deseño exterior do punto de venda como estratexia que anima aospotenciais clientes a entrar no establecemento comercial, e polo tanto aumentar aposibilidade de que os consumidores adquiran os produtos incluídos na carteira deprodutos da farmacia. En particular, analízase a influencia que a fachada, os letreiros, acruz, a porta de entrada e o escaparate teñen na venda libre da farmacia.of prescription drugs have been significantly reduced. That is why pharmacists have tochange the way in which they run their business, based on dispensing prescription drugs,in order to adopt a more active attitude based on the application of merchandisingtechniques in order to increase the sales of over-the-counter drugs (parapharmaceuticalproducts and advertising pharmaceutical specialties), so they are able to be lessdependent on the prescription drugs. This study analyzes the importance of outdoordesign as a strategy to encourage potential customers to go inside the commercialestablishment; and thus increase the possibility for consumers to purchase the productsincluded in the pharmacy product portfolio. In particular, the influence of the façade, thepharmacy sign, the pharmacy cross, the front door and the shop window, on the sales ofover-the-counter drugs of the pharmacy is analyzed.

Referência(s)
Altmetric
PlumX