INVESTIGATIVE ACTIVITIES IN SCIENCE TEACHING: BREAKING BARRIERS IN THE LEARNING OF PHOTOSYNTHESIS.
2019; Volume: 7; Issue: 1 Linguagem: Português
10.21474/ijar01/8390
ISSN2320-5407
AutoresTamiris AlvesRocha, Gilvania LuanadaRochaSilvaNeves, Dayane deMeloBarros, Danielle FeijodeMoura, Mallyn MarquesdaSilva, Anadeje CelerinodosSantosSilva, Jose AndreCarneirodaSilva, Silvio AssisdeOliveiraFerreira, Kelma SirleidedeSouza,
Tópico(s)Environmental Sustainability and Education
Resumo12Jan 2019 INVESTIGATIVE ACTIVITIES IN SCIENCE TEACHING: BREAKING BARRIERS IN THE LEARNING OF PHOTOSYNTHESIS. Tamiris Alves Rocha , Gilvania Luana da Rocha Silva Neves , Dayane de Melo Barros , Danielle Feijo de Moura , Mallyn Marques da Silva , Anadeje Celerino dos Santos Silva , Jose Andre Carneiro da Silva , Silvio Assis de Oliveira Ferreira and Kelma Sirleide de Souza. Mestre em Bioquimica e Fisiologia ? Universidade Federal de Pernambuco ? Pernambuco. Mestre em Saude Humana e Meio Ambiente ? Centro Academico de Vitoria, Universidade Federal de Pernambuco, CAV/UFPE ? Pernambuco. Especialista em Ensino de Ciencias ? Instituto Federal de Pernambuco ? Pernambuco. Graduada em Licenciatura em Ciencias Biologicas - Universidade Federal de Pernambuco, CAV/UFPE ? Pernambuco. Bacharel em Ciencias Biologicas ? Universidade Federal de Pernambuco ? Pernambuco. Doutora em Ciencias Biologicas - Universidade Federal de Pernambuco ? Pernambuco.
Referência(s)