Artigo Acesso aberto

INVESTIGATIVE ACTIVITIES IN SCIENCE TEACHING: BREAKING BARRIERS IN THE LEARNING OF PHOTOSYNTHESIS.

2019; Volume: 7; Issue: 1 Linguagem: Português

10.21474/ijar01/8390

ISSN

2320-5407

Autores

Tamiris AlvesRocha, Gilvania LuanadaRochaSilvaNeves, Dayane deMeloBarros, Danielle FeijodeMoura, Mallyn MarquesdaSilva, Anadeje CelerinodosSantosSilva, Jose AndreCarneirodaSilva, Silvio AssisdeOliveiraFerreira, Kelma SirleidedeSouza,

Tópico(s)

Environmental Sustainability and Education

Resumo

12Jan 2019 INVESTIGATIVE ACTIVITIES IN SCIENCE TEACHING: BREAKING BARRIERS IN THE LEARNING OF PHOTOSYNTHESIS. Tamiris Alves Rocha , Gilvania Luana da Rocha Silva Neves , Dayane de Melo Barros , Danielle Feijo de Moura , Mallyn Marques da Silva , Anadeje Celerino dos Santos Silva , Jose Andre Carneiro da Silva , Silvio Assis de Oliveira Ferreira and Kelma Sirleide de Souza. Mestre em Bioquimica e Fisiologia ? Universidade Federal de Pernambuco ? Pernambuco. Mestre em Saude Humana e Meio Ambiente ? Centro Academico de Vitoria, Universidade Federal de Pernambuco, CAV/UFPE ? Pernambuco. Especialista em Ensino de Ciencias ? Instituto Federal de Pernambuco ? Pernambuco. Graduada em Licenciatura em Ciencias Biologicas - Universidade Federal de Pernambuco, CAV/UFPE ? Pernambuco. Bacharel em Ciencias Biologicas ? Universidade Federal de Pernambuco ? Pernambuco. Doutora em Ciencias Biologicas - Universidade Federal de Pernambuco ? Pernambuco.

Referência(s)