Artigo Acesso aberto

Reflective portfolio as evaluation and self-assessment instrument in the teaching process learning: Experience report

2020; AI Publications; Volume: 6; Issue: 9 Linguagem: Inglês

10.22161/ijaers.79.8

ISSN

2349-6495

Autores

Selma Kazumi da Trindade Noguchi, Diego João de Lima Arrais, Enderson Vasconcelos de Lima, Juliana de Oliveira Bezerra, Giovanna Farias de Sousa, Gabrielle Santiago Costa Neves, Beatriz Pinheiro Bechir, Josinete da Conceição Barros do Carmo, Leane dos Reis Costa, Danielle Rêgo Gonçalves, Suane Priscila dos Santos Antunes, Clédia Maria Gomes Moraes, Bruna Massane de Moura Loiola, Jonatas Bezerra Tavares, Widson Davi Vaz de Matos, Liliane Souza Soares Cerqueira, Juliana de Souza Lima Coutinho, Adams Brunno Silva, Alex Miranda Franco, Gisela Pereira Xavier Albuquerque, Elyade Nelly Pires Rocha Camacho, Thamyris Abreu Marinho, Eimar Neri de Oliveira, Márcio Almeida Lins, Robervânia Ferreira da Costa, Jaqueline Cardoso Marcena, Lucilena Estumano Almeida, Danielle Oliveira Maciel, Hermana Rayanne Lucas de Andrade Bender, Darllene Lucas de Andrade, Maicon de Araújo Nogueira, Weslley do Vale Maia, Cinthya Lorena Bezerra Sarmanho, Isadora Menezes Franco, Tiago Nolasco dos Anjos Leão, Amanda Carolina Silva de Aviz, Mayco Tadeu Vaz Silva, Talita Lima dos Santos, Isadora da Costa de Souza, Letícia Lôide Pereira Ribeiro, Gabrielle Reis de Nazaré, Ediane dos Anjos Leão Franco, Renata Di Karla Diniz Aires, Alda Helena dos Santos Carvalho, Luciene Maria dos Reis, Pamela Nery do Lago, Joana Katia de Mendonça Flexa Monteiro, Maria José Cruz de Souza, Karine Honorato dos Santos, Elcilane Gomes Silva, Alfredo Costa, Simone Aguiar da Silva Figueira, Jofre Jacob da Silva Freitas, Renato da Costa Teixeira, Antônia Margareth Moita Sá,

Tópico(s)

Student Assessment and Feedback

Referência(s)