AN ONLINE PROGRAMMING COURSE: CHANGING THE GAME FOR GIRLS IN STEM

2021; International Academy of Technology, Education and Development; Volume: 1; Linguagem: Inglês

10.21125/edulearn.2021.2394

ISSN

2340-1125

Autores

Ana Letícia Ferreira Santos, Fernanda Silva Rodrigues, Marina Gonçalves Moreira, Raissa B. M. Pimentel, Thayná P. Baldao, L. K. Teles, Cristiane Aparecida Martins, Fernanda A. Pereira, Iris O. Zeli, Izabela Batista Henriques, Leila Ribeiro dos Santos, M.M. Silva, Mônica M. S. Matsumoto, Natália Jodas, Sueli Sampaio Damin Custódio, Karla Donato Fook,

Tópico(s)

Educational Games and Gamification

Resumo

A.L. SantosF. S. RodriguesM. Goncalves MoreiraR. B. M. PimentelT. P. BaldaoL. K. TelesC. A. MartinsF. A. PereiraI. O. ZeliI. B. HenriquesL. R. Santos M. M. SilvaM. M. S. MatsumotoN. JodasS. S. D. CustódioK. D. Fook

Referência(s)
Altmetric
PlumX