AN ONLINE PROGRAMMING COURSE: CHANGING THE GAME FOR GIRLS IN STEM
2021; International Academy of Technology, Education and Development; Volume: 1; Linguagem: Inglês
10.21125/edulearn.2021.2394
ISSN2340-1125
AutoresAna Letícia Ferreira Santos, Fernanda Silva Rodrigues, Marina Gonçalves Moreira, Raissa B. M. Pimentel, Thayná P. Baldao, L. K. Teles, Cristiane Aparecida Martins, Fernanda A. Pereira, Iris O. Zeli, Izabela Batista Henriques, Leila Ribeiro dos Santos, M.M. Silva, Mônica M. S. Matsumoto, Natália Jodas, Sueli Sampaio Damin Custódio, Karla Donato Fook,
Tópico(s)Educational Games and Gamification
ResumoA.L. SantosF. S. RodriguesM. Goncalves MoreiraR. B. M. PimentelT. P. BaldaoL. K. TelesC. A. MartinsF. A. PereiraI. O. ZeliI. B. HenriquesL. R. Santos M. M. SilvaM. M. S. MatsumotoN. JodasS. S. D. CustódioK. D. Fook
Referência(s)